نی نی غذا چی بخوره؟

خواب و تغذیه نی نی های خیلی نی نی و چندتا دانستی خوب

1396/11/11 1:26
نویسنده : جواد رضایی
479 بازدید
اشتراک گذاری

امروز در یه سایتی یه مطلبی خوندم جالب بود گفتم برای شما هم ارسال کنم

خیلی از بچه ها و نی نی های عزیز در ماه های اول تولد اگر کامل شیرشان را بخورند و مشکل سو هاضمه نداشته باشن در فاصله 2 وعده شیر خوردن می خوابن.

معدودی از نی نی ها از همان اول بی آن که مشکلی داشته باشند اغلب اوقات بیدارن، اگه نی نی شما جز این دسته از بچه ها هستش لازم نیست هیچ کار خاصی رو انجام بدهید.

با بزرگ تر شدن نی نی ها، خواب آنها کمتر می شود. نی نی ها به مرور زمان در سایر اوقات روز بیدار می مانند.

هر نی نی الگوی خواب و بیداری خاصی دارد و دلش می خواهد هر روز از همان الگو پیروی کند.

در اواخر سال اول تولد اغلب نی نی ها دو بار در روز می خوابن و در فاصله یک تا یک سال و نیم شاید یکی از این نوبت ها رو کنار بگذارن.

مشکل دیگری که بسیاری از پدر و مادرها با آن مواجهن اینکه خیلی از نی نی ها بعد از خوردن شام، از رفتن به رختخواب اکراه دارن.

در این جا تصمیم گیرنده شمایید که باید انتخاب کنید چه برنامه ای مناسب خانواده شما است.

اما اگه سعی کنید نی نی هاتون را عادت بدهید که مدتی بعد از صرف شام بدون برنامه خاصی به رختخواب برود این رفتار برای دوران های زندگی بعدی شان بهتر هستش.

نی نی که توقع داره قبل از خوابیدن او را تاب بدید یا در آغوش بگیرند تا بخوابد ممکن است این را در ماه های متمادی و حتی سال ها توقع داشته باشه.

حتی زمانی که در نیمه های شب از خواب بیدار می شه نیز همین انتظار رو داره. اگر احساس می کنید که نمی توانید این کار را برای همیشه انجام دهید بهتر است از اول این کار رو نکنید.

لطفا شما هم تجربیات و نظراتتون رو با ما مطذح کنید. تشکر ممنون

پسندها (2)

نظرات (0)